Τρ. Ιούν 23rd, 2026

Επίθεση από ομάδα νεαρών δέχθηκε ένας 50χρονος οδηγός του ΟΑΣΘ κατά τη διάρκεια εκτέλεσης δρομολογίου της γραμμής 72, στην περιοχή της Μηχανιώνας στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Ιωάννης Δήμκας, αιτία της επίθεσης φαίνεται να ήταν η παρατήρηση του οδηγού σε ομάδα νεαρών επιβατών να κάνουν ησυχία. Συγκεκριμένα, άλλοι επιβάτες του αστικού λεωφορείου φέρεται να έκαναν παράπονα στον οδηγό για τη φασαρία που έκαναν περίπου 20 νεαροί επιβάτες και έτσι αυτός προχώρησε σε μία απλή παρατήρηση, καθώς ενοχλούσαν με τη συμπεριφορά τους.

Οι δράστες περίμεναν μέχρι το λεωφορείο να αδειάσει και επιτέθηκαν στον οδηγό λίγες στάσεις πριν το αστικό φτάσει στον τερματικό σταθμό. Οι δράστες χτύπησαν σοβαρά στο πρόσωπο και στο σώμα τον οδηγό ο οποίος δεν πρόλαβε να αμυνθεί ή να βγει από τη θέση του.

Μάλιστα, ο πρόεδρος εργαζομένων του ΟΑΣΘ δήλωσε ότι οι δύο δράστες φέρεται να χρησιμοποιήσαν λαστιχένιο γκλοπ κατά την επίθεσή τους στον οδηγό.

Σημειώνεται ότι επειδή το λεωφορείο βρισκόταν σε σχετικά απομακρυσμένη περιοχή, δεν υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες. Ο οδηγός, όταν οι δράστες αποβιβάστηκαν από το λεωφορείο, ειδοποίησε αμέσως την αστυνομία και στο σημείο έσπευσε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου και πλέον έχει πάρει εξιτήριο, ωστόσο βρίσκεται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν εντοπιστεί οι δράστες, ωστόσο έχει κατατεθεί μήνυση κατά αγνώστων.