Κρίσιμη παραμένει η κατάσταση της 17χρονης μαθήτριας που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Βενιζελείου Νοσοκομείου στο Ηράκλειο λόγω του αλλεργικού σοκ που υπέστη έπειτα από την κατανάλωση γαλακτοκομικού προϊόντος.
Η κοπέλα, που είναι από την Αττική, από το Καλλιτεχνικό Σχολείο Περιστερίου, υπέστη βαρύτατο σοκ, τόνισε σε δηλώσεις του διευθυντή της ΜΕΘ, Ανέστη Κιούλπαλη.
Οι γιατροί πάλεψαν να την κρατήσουν στη ζωή, ωστόσο προκλήθηκε βλάβη στον εγκέφαλο της κοπέλας καθώς είχε διακοπεί η λειτουργία του για περισσότερο από 5 λεπτά. Η μαθήτρια υπέστη ανοξαιμία και, όπως διευκρίνισε ο κ. Κιούλπαλης, τώρα προέχει να υποχωρήσει το οίδημα στον εγκέφαλο.
