Σοκ από το τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 25 Δεκεμβρίου στη Λεωφόρο Σχιστού, στο Πέραμα. Δύο άτομα, μία 22χρονη συνοδηγός και ο 28χρονος οδηγός, διακομίσθηκαν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» όπου νοσηλεύονται και οι δύο στην εντατική.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η 22χρονη συνοδηγός έχασε τα δύο της κάτω άκρα, ενώ ο 28χρονος οδηγός έχασε το ένα πόδι. Οι θεράποντες ιατροί καταβάλουν προσπάθειες να σώσουν το άλλο του πόδι.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το ατύχημα σημειώθηκε όταν το αυτοκίνητο που επέβαιναν ο 28χρονος και η 22χρονη εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στις προστατευτικές μπάρες.
Τα δύο άτομα απεγκλωβίστηκαν από το όχημα μετά από επιχείρηση της Πυροσβεστικής, στην οποία συμμετείχαν 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα.
