Συναγερμός σήμανε στην ΕΛ.ΑΣ. όταν ένας εργαζόμενος στην καθαριότητα κάλεσε τις Αρχές και ανέφερε πως έχει εντοπιστεί η σορός ενός εμβρύου στο σύστημα αποχέτευσης κτηρίου στη Σόλωνος.
Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη έχει ενημερωθεί ο εισαγγελέας ο οποίος έδωσε εντολή να γίνει νεκροψία-νεκροτομή και να εξεταστούν μάρτυρες προκειμένου να δουν οι αρχές σε ποια γυναίκα ανήκει το μωρό από αυτές που επισκεπτόταν εκεί το χώρο.
Πιθανόν, σημειώνουν οι αρχές, κάποια γυναίκα το γέννησε στις τουαλέτες και το άφησε στην λεκάνη. Ο υπάλληλος με την μικρό κάμερα το εντόπισε, το έβγαλαν και στη συνέχεια το τοποθέτησαν σε ψυγείο.
