Ο πιλότος του F-16 που εγκατέλειψε εγκαίρως το μαχητικό και πλέον βρίσκεται στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, έδινε μάχη με τα κύματα μιάμιση ώρα.
Ο πιλότος εξέπεμψε σήμα SOS και έτσι Super Puma τον βρήκε και τον μετέφερε αρχικά στη Λήμνο, από όπου στη συνέχεια μεταφέρθηκε στην Αθήνα.
Το F-16 συμμετείχε σε σχηματισμό με ακόμη τέσσερα μαχητικά αεροσκάφη, τα οποία απογειώθηκαν από την 110 Πτέρυγα Μάχης στη Λάρισα.
Το αεροσκάφος εξαιτίας μηχανικής βλάβης κατέπεσε νότια της Χαλκιδικής ενώ ο πιλότος πρόλαβε να εγκαταλείψει το F-16 και να σωθεί.
