Πα. Ιούν 26th, 2026

Από το πρωί της Δευτέρας και με όλα τα στοιχεία των διερχομένων οχημάτων, είχαν ενημερώσει οι αρχές του Μαυροβουνίου τις ελληνικές υπηρεσίες για το κονβόι των 150-200 Κροατών χούλιγκαν που κατευθυνόταν στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Το πρώτο έγγραφο αναφέρει χαρακτηριστικά: «Σύμφωνα με πληροφορίες που περιήλθαν στην Υπηρεσία μας από πηγή συνήθους αξιοπιστίας και οι οποίες διαρκώς ελέγχονται, στη χώρα μας θα αφιχθεί ικανός αριθμός (περίπου 100)οργανωμένων οπαδών της DINAMO ZAGREB (Bad Blue Boys), κάποιοι εκ των οποίων θα φιλοξενηθούν από οπαδούς της ομάδας του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, με τους οποίους είναι αδελφοποιημένοι και διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις και επικοινωνία, και κάποιοι διαμένουν σε διάφορα καταλύματα Airbnb, κυρίως πλησίον της Λ.Αλεξάνδρας. Επιπλέον, ενδέχεται μικρός αριθμός αυτών να φιλοξενηθούν στα κεντρικά γραφεία του ΠΑΝ.ΚΙ επί της Λ. Αλεξάνδρας αρ. 115, τα οποία αναμένεται να ανοίξουν απογευματινές ώρες της 07/08/2023 και να συγκεντρωθεί ικανός αριθμός ατόμων».

Το δεύτερο έγγραφο αναφέρει:
ΘΕΜΑ
: «Αγώνας ποδοσφαίρου μεταξύ Α.Ε.Κ – GNK Dinamo Zagreb»
ΣΧΕΤ.: Το υπ’αριθ. 2592/23/1551500 από 07/08/2023 έγγραφό μας μέσω Pol.

Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σε συνέχεια ανωτέρω σχετικού και σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες που περιήλθαν στην Υπηρεσία μας, οι οργανωμένοι οπαδοί της ομάδας της Α.Ε.Κ έχουν πληροφορηθεί για την έλευση των οπαδών της ομάδα της GNK Dinamo Zagreb, γεγονός που έχει προκαλέσει αναβρασμό στις τάξεις τους και συζητούν για δικές τους ενέργειες.

Β. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Η Υπηρεσία μας παρακολουθεί το θέμα και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε συμπληρωματικά.

Αθήνα, 07/08/2023

Το 2ο έγγραφο:

Το τρίτο έγγραφο περιλαμβάνει τα παρακάτω:
ΘΕΜΑ
: «Αγώνας ποδοσφαίρου μεταξύ Α.Ε.Κ – GNK Dinamo Zagreb»
ΣΧΕΤ.: α. Το υπ’αριθ. 2592/23/1551500 από 07/08/2023 έγγραφό μας μέσω Pol.

β. Το υπ’αρθμόν 2592/23/1557584 από 07/08/2023 έγγραφό μας μέσ Pol.

Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σε συνέχεια ανωτέρω σχετικών και σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες που περιήλθαν στην υπηρεσία μας από ανοιχτές πηγές, οι οργανωμένοι οπαδοί της ομάδας της ΑΕΚ απευθύνουν κάλεσμα στους οπαδούς της ομάδας να συγκεντρωθούν στον εξωτερικό χώρο (πέταλο) του γηπέδου OPAP ARENA σήμερα και από τις 19:00 ώρα με πρόφαση την διανομή εισιτηρίων διαρκείας.

Β. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Η υπηρεσία μας παρακολουθεί το θέμα και για οποιαδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε συμπληρωματικά.

Αθήνα, 07/08/2023

Το 3ο έγγραφο:

Οργή από την ΑΕΚ: Φταίνε Ντινάμο Ζάγκρεμπ και ΕΛ.ΑΣ.

«Αυτή την στιγμή θεωρούμε αδιανόητο και παρανοϊκό να συμμετέχουμε σε μια σύσκεψη ενώ θρηνούμε απώλεια ζωής οπαδού μας. Ειδικά από την στιγμή που είναι παρόντες και εκπρόσωποι της Ντινάμο. Η ΑΕΚ θεωρεί απόλυτα υπεύθυνη τη Ντινάμο καθώς είναι δεδομένο πως γνώριζαν για το ταξίδι των οπαδών. Ενδεχομένως να γνώριζαν ακόμα και για τις προθέσεις τους.

Δεν πληροφόρησαν κανέναν. Το μόνο που είπαν στην χθεσινή σύσκεψη, είναι πως ενδεχομένως 30 οπαδοί τους έχουν προμηθευτεί εισιτήρια και θα επιχειρήσουν να μπουν την ώρα του αγώνα», τόνισε ο Γιώργος Κοσμάς εκπροσωπώντας την ΑΕΚ και στη συνέχεια έκανε αναφορά και στις ευθύνες της αστυνομίας.

«Ο δεύτερος βασικός υπεύθυνος είναι η ΕΛ.ΑΣ που το κομβόι διέσχισε ανενόχλητο όλη την Ελλάδα και άφησε τους Κροάτες να κάνουν το ραντεβού με εγκληματίες οπαδούς άλλης ομάδας», ήταν τα λόγια του αντιπροέδρου της ΑΕΚ, ο οποίος μάλιστα τόνισε πως η Ένωση είχε προειδοποιήσει ήδη από χθες, πως ενδεχομένως να υπάρξουν επεισόδια από Κροάτες στη Νέα Φιλαδέλφεια, αλλά αγνοήθηκε. Και αποχώρησε λέγοντας πως: «Δεν γίνεται αυτή την στιγμή, η ΑΕΚ να συμμετέχει σε οποιαδήποτε σύσκεψη, παρόντων των ανθρώπων της Ντινάμο».