Κλειστά θα παραμείνουν αύριο Δευτέρα 6 Νοεμβρίου και την Τρίτη 7 Νοεμβρίου τέσσερα από τα σχολεία της Ξάνθης με απόφαση του Δήμου.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, αυτή οφείλεται στις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε η θεομηνία που έπληξε την περιοχή το Σάββατο, σημειώνοντας ότι στα 4 σχολεία υπάρχουν συνθήκες υψηλής επικινδυνότητας για τους μαθητές και το διδακτικό προσωπικό.
Συγκεκριμένα, τα σχολεία που δεν θα λειτουργήσουν είναι: 2ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης και το όμορο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης,
το 16ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης
και το 1ο ΕΠΑΛ Ξάνθης (ΠΡΟΤΥΠΟ) – 2ο ΕΚ
