Τρ. Ιούν 23rd, 2026

Την δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα ομολόγησε ο 71χρονος άνδρας μετά τη σύλληψή του στο Κερατσίνι. Ο βασικός ύποπτος συνελήφθη νωρίτερα την Τρίτη και μεταφέρθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Πειραιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες o 71χρονος ανέφερε στους αστυνομικούς ότι σκότωσε την 43χρονη λόγω ερωτικής αντιζηλίας. «Είχε κάνει σχέση με έναν άλλον. Το έμαθα, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω» φέρεται να είπε στους αστυνομικούς.

Οι Αρχές εντόπισαν στο σημείο δύο κάλυκες ενώ φαίνεται ότι η γυναίκα πυροβολήθηκε στην κοιλιά και στο στήθος. Η αστυνομία είχε εξαπολύσει νωρίτερα ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό του πρώην συντρόφου της, αφότου εντόπισαν την άτυχη γυναίκα στο σπίτι της.

Για τον 71χρονο μίλησε νωρίτερα ο πρώην σύζυγος της 43χρονης, φανερώνοντας πως οι δυο τους είχαν γνωριστεί και δεν του είχε δώσει «και την καλύτερη εντύπωση».

«Ένα παιδάκι έχουμε, ένα παιδάκι στο φάσμα του αυτισμού, δεν μιλάει και τόσο καλά. Είχαμε χωρίσει τέσσερα χρόνια τώρα και συζούσε με έναν άνθρωπο εκεί στο σπίτι της. Εγώ πήγαινα και έπαιρνα το παιδί μου από το σπίτι» είπε στον Alpha.

Σε ερώτηση για το τι του είπε η μητέρα της 43χρονης, απάντησε «ότι πήγε στο πατρικό και το παιδί μου είχε φύγει με το ταξί για να πάει στο σχολείο του, πήγε στο σπίτι και την πυροβόλησε, στο πατρικό της» ενώ σχετικά με το αν την είχε απειλήσει, τόνισε πως δεν γνωρίζει κάτι επ’ αυτού.

Όσο για το αν είχε γνωρίσει τον 71χρονο σύντροφο του θύματος, είπε ότι τον είχε συναντήσει. «Είχαμε έρθει σε επαφή έτσι απλά, δεν μου είχε δώσει και την καλύτερη εντύπωση αλλά δεν είχαμε πολλά-πολλά. Εγώ το παιδί μου ήθελα να απομακρύνω. Και τα Σαββατοκύριακα το είχα μόνο εγώ. Από ό,τι ξέρω ήταν οδηγός σε πούλμαν, βανάκι που έπαιρνε από το σχολείο παιδάκια. Εκεί τον γνώρισε γιατί είχε πάει το παιδάκι μας σε ένα σχολείο. Εκεί γνωρίστηκαν γιατί είχε μπει συνοδηγός τότε η πρώην γυναίκα μου».