Κατά της τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια τάχθηκε ο μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος κατά το κήρυγμά του τη δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Νέας Ιωνίας.
Ο κ. Ιγνάτιος παρατήρησε καταρχάς ότι «στην εποχή μας συμβαίνουν παράξενα και τραγικά πράγματα, καθώς διακυβεύεται η μητρότητα και η μητρική αγάπη και φτάνουμε σε αδιανόητα σημεία. Συμβαίνει συχνά, να λαμβάνονται αποφάσεις σε ένα κλίμα στιγμιαίας “ορθότητας”, που καταλήγουν σε τραγικά αποτελέσματα».
Και πρόσθεσε: «Αναρωτιέμαι, πώς κάποιοι ετοιμάζονται να νομοθετήσουν κάτι που οι ίδιοι δεν θα ήθελαν ποτέ να συμβεί. Ποιος, αλήθεια, θα ήθελε να γεννηθεί από μία παρένθετη μητέρα, δηλαδή από μία γυναίκα, που πληρώνεται για να γεννήσει ένα παιδί, που θα μεγαλώσουν είτε δύο μάνες, είτε δύο πατέρες.
Αλήθεια, θέλει κανείς να του συμβεί κάτι τέτοιο; Είμαι βέβαιος πως όχι, κι ας μη το ομολογούν φανερά. Ας σκεφθούμε ένα παιδί, που κάποια στιγμή θα συνειδητοποιήσει ότι αυτή που του παρουσιάστηκε ως οικογένεια δεν είναι η οικογένειά του, αλλά κάποια άλλη γυναίκα το γέννησε και πληρώθηκε γι’ αυτό.
Αναλογίζεται κανείς τα συναισθήματα ενός τέτοιου παιδιού; Ποιος θα πάρει την ευθύνη για τα δράματα που θα προκύψουν, αν νομοθετήσουμε γι’ αυτό που επ’ ουδενί θέλουμε να μας συμβεί;»
