Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, στο τηλεφώνημα ανέφεραν ότι την ευθύνη για την τοποθέτηση της βόμβας αναλαμβάνει η πρωτοεμφανιζόμενη οργάνωση «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα».




Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, στο τηλεφώνημα ανέφεραν ότι την ευθύνη για την τοποθέτηση της βόμβας αναλαμβάνει η πρωτοεμφανιζόμενη οργάνωση «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα».



