Ακόμα ένα περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε στην Καλαμάτα. Ενας 16χρονος μαθητής του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμάτας βρέθηκε λίγο μετά τη 1 το μεσημέρι έξω από το 3ο Γυμνάσιο της πόλης όπου περίμενε μια φίλη του. Εκεί, ξαφνικά του επιτέθηκαν 5 νεαροί οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους.
Από την άγρια αυτή επίθεση με μπουνιές και κλωτσιές, ο νεαρός τραυματίστηκε και χρειάστηκε να διακομισθεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας όπου του προσφέρθηκαν οι πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια αποχώρησε για το σπίτι του. Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί η υποδιεύθυνση ασφαλείας Καλαμάτας.
