Ανάμεσα σε όσους επέλεξαν να φύγουν από το νησί ντόπιοι, ακόμη και οικογένειες με μικρά παιδιά που επέλεξαν προφανώς για λίγες ημέρες να φύγουν από το νησί μέχρι να ηρεμήσουν τα φαινόμενα, αλλά και εργαζόμενοι στην Σαντορίνη που θεώρησαν ότι λόγω και της κατάστασης είναι προτιμότερο να επιστρέψουν στα σπίτια τους και τις οικογένειές τους.
Στο πλοίο Blue Star 1 που έδεσε στο λιμάνι της Σαντορίνης νωρίς το απόγευμα επιβιβάστηκαν εκατοντάδες άτομα και δεκάδες οχήματα. Το πλοίο θα πιάσει στη συνέχεια λιμάνι στη Νάξο και μετά στον Πάρο, με τελικό προορισμό τον Πειραιά. Εκατοντάδες ήταν τα άτομα που είχαν επιβιβαστεί και στο πρωινό πλοίο, ενώ αντίστοιχα μεγάλη είναι η αεροπορική κίνηση, όπου μάλιστα μπήκαν και έξτρα δρομολόγια προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλοι όσοι νιώθουν καλύτερα με το να φύγουν από το νησί.
Μάλιστα, είναι τέτοια η ζήτηση που η Attika Group, έβαλε έκτακτο δρομολόγιο από Σαντορίνη. Οπως ανακοίνωσε εκτάκτως το πλοίο “Kissamos”, το οποίο θα αναχωρήσει στις 21:00 από το Ηράκλειο, Κρήτης θα προσεγγίσει το λιμάνι της Θήρας στις 00:30-01:00 και αναμένεται να αφιχθεί στον Πειραιά στις 07:30 την Τρίτη 04/02/2025. Αν χρειαστεί θα προχωρήσει και σε νέες τροποποιήσεις δρομολογίων.
Οι άνδρες του λιμενικού βρίσκονται στο λιμάνι της Σαντορίνης και συντονίζουν την επιβίβαση όσων επέλεξαν να φύγουν από το νησί. Προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός τα στελέχη του Λιμενικού δίνουν το πράσινο φως κατά ομάδες στους επιβάτες για να μπουν στο πλοίο.
Οπως φαίνεται στα βίντεο και τις εικόνες που εξασφάλισε το iefimerida.gr από το λιμάνι της Σαντορίνης οικογένειες, μητέρες με παιδιά, αλλά και μεμονωμένοι επιβάτες ακολουθούν τις οδηγίες του λιμενικού και επιβιβάζονται στο πλοίο που ετοιμάζεται να αποπλεύσει σε λίγη ώρα.
Οι κάτοικοι, οικογένειες με παιδιά, και οι εργαζόμενοι εγκαταλείπουν το νησί της Σαντορίνης μετά τη συνεχή σεισμική ακολουθία των τελευταίων ημερών με τα οχήματά τους. Ενδεικτικές είναι οι εικόνες από το λιμάνι του νησιού με δεκάδες οδηγούς ΙΧ να βάζουν στο πλοίο τα οχήματά τους.
Την ίδια ώρα από το πλοίο αποβιβάστηκε τρία οχήματα του ΕΚΑΒ τα δύο με τρέιλερ, στα οποία έγραφε «Ειδικό Τμήμα Ιατρικής Καταστροφών» και ένα απλό ασθενοφόρο. Προφανώς στο νησί έφτασε ειδικό κλιμάκιο του ΕΚΑΒ στο πλαίσιο των ειδικών προληπτικών μέτρων που λαμβάνονται.
Από χθες στο νησί βρίσκεται και μονάδα της ΕΜΑΚ, με ειδικό σκύλο μάλιστα, που έχουν κατασκηνώσει σε γήπεδο του νησιού, ενώ έχουν αποσταλεί και drones από την πυροσβεστική στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων.
