Στο νοσοκομείο 15χρονος – Τον ξυλοκόπησαν άγρια ανήλικοι
Το συμβάν έγινε σε Λύκειο στον Ασπρόπυργο, όταν ένας 15χρονος βγήκε έξω από το σχολείο, κατόπιν ειδοποίησης συνομηλίκου του. Εκτός του σχολικού συγκροτήματος τον περίμεναν 20 άτομα, τα οποία επιτέθηκαν στον…































