Μητσοτάκης για δολοφονία Αντώνη: Νιώθω αποτροπιασμό και φρίκη
«Στη μνήμη του Αντώνη, η Πολιτεία θα κάνει το καθήκον της» τόνισε σε ανάρτησή του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Η ανάρτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: «Όπως όλοι μας, σήμερα, νιώθω αποτροπιασμό…































