Το «αντίο» του Γιώργου Παπαδάκη στους τηλεθεατές: «Συνεχίζουμε, εγώ όχι για πολύ»
Αυλαία εχθές (07/07) για το «Καλημέρα Ελλάδα» και ο Γιώργος Παπαδάκης αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό με το δικό του μήνυμα. Αρχικά, ο Γιώργος Παπαδάκης ανέφερε: «Το πιο σημαντικό γεγονός γι’…































