Τρ. Ιούν 23rd, 2026

Τραγωδία σε γηροκομείο του Ηρακλείου, καθώς όπως καταγγέλλεται, μία 92χρονη ήπιε καθαριστικό αντί για νερό.

Η ηλικιωμένη ένιωσε έντονη αδιαθεσία, μεταφέρθηκε εκτάκτως με ασθενοφόρο στο εφημερεύον νοσοκομείο, όπου δυστυχώς κατέληξε.

Το τραγικό συμβάν σημειώθηκε τη Δευτέρα, ωστόσο, η Αστυνομία ενημερώθηκε σήμερα οπότε και διενεργείται έρευνα προκειμένου να αποσαφηνιστεί πλήρως υπό ποιες συνθήκες η άτυχη τρόφιμος ήπιε καθαριστικό αντί για νερό.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι κατασχέθηκαν οι κάμερες ασφαλείας, ενώ συνελήφθη ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου. Από το αρμόδιο αστυνομικό τμήμα σχηματίζεται δικογραφία για ανθρωποκτονία από αμέλεια και στο πλαίσιο της προανάκρισης λαμβάνονται καταθέσεις.